duminică, 11 iulie 2010

DUMINICA


Programul meu zilnic...de fapt nu pot vorbi de-un program in viata mea...cel putin nu in vacanta :). Am o viata dezordonata...lucrurile mele, n-au un inceput precis, cu-atat mai putin un final. Dar in dezordinea mea fac lucrurile sa mearga...
Ador sa dorm pana tarziu, dupa o noapte plina de filme, sa ma trezesc singura si sa-mi pregatesc cafeaua, savurand-o in timp ce-o ascult pe Alanis Morissette.

Asculta mai multe audio Muzica
Dar toata dezordinea dureaza 6 zile...
Duminica ma trezesc dimineata.
Duminica imi beau cafeaua foarte tarziu.
Duminica nu ma trezesc ascultand Alanis.
Duminica ma trezesc sa merg la biserica.
Duminica in toate satele, comunele, orasele...se trag clopotele.
Nu va mai mirati ca duminica sunt matinala si nu ma m-ai intrebati: "Cum de te-ai trezit atat de devreme?"
Deschide-ti fereastra si veti auzi clopotele, iesiti din casa si veti gasi langa voi o biserica.
Intrati cu incredere, duminica viitoare o veti gasi din nou;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu