luni, 12 iulie 2010

L'ultimo baccio!



L’utimo baccio…e un film fantastic…îl găsiţi cu subtitrare în engleză si vi-l recomand. Eu am idei preconcepute cand vine vorba de filmele italiene, ruseşti, franceze, indiene,etc.…nu pot sa le privesc fara să gândesc de la început ca e o pierdere de timp. Pentru mine exista doar filmele engleze si atât(cât de mult greşesc:)) Mi la recomandat un amic italalin: “e un film vechi, dar lucrurile frumoase nu îmbtărânesc niciodata”
L’ultimo baccio, e o poveste atât de reală, o triăm în fiecare zi…iubim, înşelăm, minţim, lăsăm totul pentru nimic…măcar odata-n viata am triăt si noi poveste asta,am lasat totul pentru altcineva,am iubit nebuneşte un necunoscut doar pentru o zi, o ora…important e când ne trezim…important e dacă cel lăsat e dispus să aştepte…să ierte…Eu nu pot să spun ce-i bine, pentru că şi eu gresesc mereu!!! :)
Vizionare plăcută! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu