marți, 1 decembrie 2009

...file din jurnalul sufletului meu...



... sunt un roman de dragoste iar tu esti autorul. Vreau un autograf de la tine, ca un buchet de sperante oferit inimii mele...

Si ce daca?
...si ce daca m-ai surprins privind rasaritul, trezirea nu mi-o vei cunoaste niciodata si nici nu mi-o vei putea ierta asa cum adesea faci cu pacatele in care-ti lenevesc curcubee de ganduri despre iubire. Si ce daca-mi strabati intunericul inimii cu un suras nevinovat - oricum nu-ti vei putea ascunde culoarea pacatului si nici urma sarutului care s-ar trada si pe sine. Tu esti culoarea iubirii si singurul pacat al ininii mele pe care-l voi savarsi tot timpul pentru a-mi ierta nefericirea.

Absenta ta.

... absenta ta o confund cu prima mea moarte, pasii tai mi-i inghesui in suisul palmei drepte vrand sa-ti epuizez nevenirea. Poate-ar fi mai bine sa tac, acum cand cuvintele mele se estompeaza intr-un suras chinuit si absurd, la fel de absurd ca si gandul meu despre tine. Si cat de aproape am fost sa te-nteleg atunci cand, stand langa tine, reuseam sa cuprind tot sensul vietii in respiratia mea resurcitata de vise.

reflexii pt timpul meu
... nu stiam sa existe o stare-n care sa dormitezi aproape de lesin si-n care toate simturile tale sa-nghete pt a da o noua definitie tacerii. Dorm... sau poate ca asa-mi trezesc eu launtrurile fiinte-mi amortite in febra neputintei si-a necunoasterii. Nu ma lua in seama sau... intreaba-ma ceva care nu are nicio legatura cu fericirea, ghiceste-mi raspunsul, distinge-mi starea si-apoi dizolva-mi somnul in trezirea ta
fara margini.

clarobscur

... dincolo de fereastra
zilnic, ma descompun parerile
in mii si decolorate priviri clandestine
strecurandu-ma printre gaurile arse de somn
ale perdelei de
vis si lumina
dupa care m-ascund, atat de salbatic
intre mine si lume.

am nevoie de tine

... am nevoie de o lume inerta
sa-ti pot intelege fuga
si de mai multa tacere
sa-ti pot auzi cuvintele nespuse.
Am nevoie de un brat inapt
sa-nteleg ce-nseamna o strangere de mana
si de o ureche surda ca sa pot distinge
soaptele visului de fosnetul zilei.
Am nevoie de nesfarsire dar parca
mai simpla mi-ar parea dragostea dac-ai fi langa mine.
Am nevoie de tine.
Pentru tine scriu. Pentru tine
iubesc.
Pentru tine traiesc cu toate ca mor
de fiecare data.... in mine.

nu pot fi

... nu pot fi asa cum tu mi-o ceri
nu pot iubi ingerii de ceara
dar daca vrei
renaste_mi sufletul de ieri
pe cel de maine nu-l lasa sa moara.


lumea-n care traiesc
... traiesc intr-o lume cu vise despre fericire
cu ganduri de sfinti nascute in cele mai infernale secunde.
Taci. Asculta! Auzi? Pasii mei defileaza in urma nestiutului. Tu, in care lume ma chemi?

corespondente ratacite
... ma pierd in incertitudini,
ma simt neinteles si inutil inimii mele,
visele ma-nchid in tiparele somnului,
si nicio trezire nu-mi seamana mie.
Pentru cine-am invatat alfabetul iubirii?
cand la orice chemare am raspuns cu o fuga,
fericirea-i chiar aici, la doi pasi de mine,
dar e cu atat mai departe cand astept
ca un pas sa-l faci tu.

... sunt un roman de dragoste iar tu esti autorul. Vreau un autograf de la tine, ca un buchet de sperante oferit inimii mele.


dorinte...
daca as putea intelege o soapta, tacerea ar fi infinit mai muta.
Daca as putea masura o secunda, timpul ar trece infinit mai greu. Daca as putea zambi, fericirea as spune ca e un gand la indemana oricui

by Cata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu