miercuri, 2 decembrie 2009

DIMINEATA

Dimineata mea e atat de urata...Ma trezeste vremea rea, mohorata...Singura intr-o casa atat de goala,Goala si eu pe dinauntru, pe afara...
As suna pe cineva...(e ora 8)Prea devreme...
As iesi sa-alerg prin park, dar mi-e lene
Enervant e k incep sa ma obisnuiesc...
Ultimul hobby butonez telecomanda pana-nnebunesc...
N-am pe nimeni sa ma-mpinga din pat,
N-am pe nimeni sa ma-ntrebe ce fac,
N-am pe nimeni sa ma certe degeaba...n-am...
N-am pe nimeni sa ma minta frumos,
N-am pe nimeni sa m-astepte cu flori,
N-am pe nimeni sa iubesc dimineatza-n zori...
Pun pariu k sunt si altii ca mine...Suflete pustii visand la iubire...Cand te lasi ranit de prea multe ori,Pare greu sa mai simtzi iar fiori...Chiar de-ajungi ce vrei sa fii in viatza,Te trezeste aceeasi dimineatza...Butonand aceeasi telecomanda...Intr-o liniste mereu deranjanta...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu