miercuri, 4 noiembrie 2009

Despre NOI...

Am uitat sa traim...sa visam...sa iubim!
Ne lasam guvernati de bani...ne lasam transformati de ei...iar momentele de luciditate daca exista, pentru unii, nu mai au valuare suntem mult prea acaparati de problemele cotidiene, probleme neimportante, care nu ne ajuta sa crestem...sa cunoastem...ci doar ne ingroapa in deziluzii...in false impliniri...in noi!
Unii aleg sa traiasca viata altora...altii se pierd in banalitati...cativa traiesc pentru ceilalti...
...dar noi...?
...dar eu...?
EU, am ales sa fiu umana...am ales sa iubesc...sa-i cunosc pe ei...pe tine! Am ales sa fiu prezenta la ce se intampla in jurul meu...sa incerc sa fiu fericita...langa voi...langa el...langa tine. Ma emotioneaza lucruile vii...ma energizeaza rasul Sofiei, al Mariei, rasul lor sincer, ma linisteste atingera unui copil, vocea mamei, conversatiile cu familia cu prietenii. Ma umanizeaza dorinta unei iesiri in natura...dorul de tara...un copac trecut prin cele 4 anotimpuri...vrabiutele care giugulesc painea de pe pervaz...culorile unui fluture, libertatea lui...gingasia unei flori...forma unui nor...!!! Si tu ma poti emotiona...daca renunti sa mai imparti zambete false tuturor, daca renunti sa gandesti ca doar tu esti important pentru lume si pentru tine, daca renunti sa traiesti doar pentru ca ai aer sa respiri...daca accepti sa fii OM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu