luni, 10 mai 2010

O zi de luni...mi-e dor....


Asculta mai multe audio Muzica

SOFIA
MARIA

Mi-e dor de tine, de noi, de voi toti…M-am trezit epuizata, cu-n sentiment de dor pentru…pentru tot.
E luni. Mereu lunea am o zi plina si obositoare, azi vreau sa mai raman in pat.
Gabi doarme. Zambeste. De fapt ea rade mereu…da…chiar si atunci cand sufera…CAT TE IUBESC GABI!!!
-Marina avem ore…
-Ia si dormi, e inca devreme…
E chiar foarte tarziu, pentru o zi de luni, dar azi vreau sa mai raman in pat.
-Aloo!!!Da…sunt treaza de mult.
-Asteapta…nu te aud! Am scapat telefonu!!!
E Ovidiu, urmeaza sa-si bea cafeaua, sa fumeze si sa se trezeasca de tot, vorbind cu mine. Cred ca a devenit un ritual asta. Avem tot felul de glume tampite si mereu rad cu el…acum simt ca-mi revin din starea mea de “dor” si…
-Ovidiu, e luni, e tarziu, am ore…vb diseara…
Gabi inca doarme.
As bea o cafea si totusi raman in pat. M-am saturat sa primesc mail-uri de la Ziarul Financiarul, de fapt doar azi am observat ca se intampla…e clar ca ceva nu e in regula!!!
Inca as bea o cafea…
Oooo…N-am vorbit cu Iulia de 2 zile. Ma omoara!
-Buna Iulia! Nu e nimic…te-am sunat…pur si simplu…sa…sa vad ce faci!?
Mi se intampla des sa-mi fie dor de ea, sa vreau sa stam la o cafea, ma bucur ca am redescoperit-o.
….
TREBUIE SA MA TREZESC!
…poate un dus reuseste.
Mereu o gasesc pe femeia de serviciu facand curat pe la dusuri si de multe ori incearca sa-si verse amarul pe cine prinde-n cale…cred ca nici nu realizeaza ca in mai toate diminetile mi se plange mie:) O inteleg…adevarul e ca mereu baia arata dezastruos, doar e camin de fete!!!offff:)

-Hai Gabi, e tarziu!
-N-am chef de nimic azi!

In ultima vreme am downloadat doar filme tampite si am descoperit ca am o rabdare pe care nu credeam ca o detin:)…Am chef de-un film, poate fi si tampit…
…chiar a fost(Broken Spanish)

E 13, mi-e dor de Manu…"Ce faci Manu? Sigur esti la ore…nu mi te-as fi inchipui niciodata profesoara…si totusi:)"

Inca nu m-a sunat mama…n-o sun nici eu, o simt mereu atat de aproape, incat as simti daca se intampla ceva…cu ea si frate-miu!

M-am saturat de pat, de net, de mine…cobor dupa o cafea…A inflorit liliacul!!! Un prieten mi-a spus odata ca ador tot ce-I mov…dar is eu vinovata ca liliacul e mov, ca-s disperata dupa prune…si ca florilor de camp le se potriveste cel mai bine cularea mov
:)E 19, atat de tarziu pentru o zi de luni in care nu am facut nimic…doar mi-a fost dor…
…mi-e rau, am terminat cafeaua, dupa fiecare cafea imi promit ca va fi ultima:)

…inca mi-e dor…mi-e dor de Sofi, de Maria, de Iasi, de Sihastrie, de-un baton de susan, de vara…de voi!

Ascult I’m yours…nu m-am gandit niciodata ca ea va avea vreodata statusul asta…imi parea manelista…si totusi:) Merit pedepsita!

Oare as face-o fericita pe Gabi daca m-as uita la un film Indian!!!??? Vaiii!!!:)))
-Gabi, hai la un film!

…si totusi mi-e dor de voi...

IULIA
MANU
GABI
OVIDIU

Un comentariu:

  1. Mari...si mie mi-e dor...si mi-a fost...de sinceritatea ta, de altruismul tău, de ironia ta, de curățenia sufletului tău, de nimicurile noastre...
    Si eu ma bucur că ne-am reapropiat...Să știi că eu te descoperisem demult asa cum erai tu...și nu mi-a trebuit mult...doar o lună...si stiam/stiu ca un astfel de om nu se schimbă...sau nu peste noapte. Acum imi esti unul dintre oamenii cei mai aproape de sufletul meu...si nu sunt multi.. atat de aproape te simt...
    incît ma îngrijorez cînd nu vad apel de la tine,
    incît uit să-ți cer scuze pt că poate am exagerat uneori;
    încît simt nevoia să-ți cer părerea;
    încît sunt sigură că ai face orice pentru mine oricand;

    RăspundețiȘtergere